fredag 1 mars 2013

Härliga färger











I torsdags var jag till jobbet en sväng och kollade så brudarna sköter sig när jag inte är där! :) Titta vad fint dom hade gjort, högsta poäng från mig i alla fall! Man blir så glad av alla härliga färger! På kvällen blev vi bjudna på mat hos min Svägerska Leena och hennes man Jocke. Kött, pomesfrittes och go kaka till kaffet blev det. Så skönt att slippa laga maten själv, sådant är alltid väldigt uppskattat så tack kära ni! I kväll kommer ungdomarna hem från Edsbyn så vi ska öppna lite presenter äta gott och i morgon blir det tårta med några fler nära och kära. Eftersom vi firade 20årig bröllopsdag i tisdags, så det ska bli skoj och mysigt! Jag fortsätter göra vår här hemma i maklig takt och Tony spacklar och målar det blir lite sminkning här och där! :) Just nu är det tvättstugan som står på tur! Skönt ska det bli när de är färdigt! :) Trevlig helg på er alla vänner och blås inte bort där ute! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar