torsdag 21 mars 2013

En bit på väg









Vi har ju börjat sminka huset inne en aning! Här får trapphuset lite ny färg på vägar och tak. Ledstången ska upp, trappan ska målas och kanske panel och bård.Men vi har inte riktigt bestämt oss än! Hallen nere är nästan klar bara lite finlir kvar. Ny lampa nya handtag på dörrarna och dylikt. Det går inte fort fram, men framåt i alla fall! Så blev det ju en ny balkong emellan men förstås! :) Vi hoppar lite hit och dit tvättstugan är ju också på gång! :) Den fina ampeln i trapphuset fick jag av min son i present och den är köpt på Panesgården i Edsbyn, lite speciell och mysig tycker jag! Nä nu tänkte jag gå och baka lite. Manen är i Söderhamn i dag och Rebecka i Bollnäs på ungföretagande så dom kanske är lite fikasugen när dom kommer hem tänkte jag. Men det är ju bara torsdag förstås,blir lite tjuvstart på helgen då! :) Hade och kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar