tisdag 19 mars 2013

Härliga vår sol









Här kommer lite bilder från mitt vårdekorerade vardagsrum. Så härlig när vårsolen skiner in genom de skira gardinerna, skenet blir så varmt och mysigt. Ramen med min brorson Max i är ny! Ramen köpte jag på min svägerska Bettans höstloppis i höstas. Jag hade en likadan sedan tidigare som jag även den har fått av henne med bilden på maken och mej i. Så det var ju perfekt :) här ser ni resultatet! Det fina tulpanljuset samt flytkropparna är från mitt jobb. Även raindropsen som blir så vackra när dom flyter omkring som små vattendroppar i skålen. Det är kul att kunna ändra om lite så att även årstidsväxlingarna speglas en aning även inomhus. Så nu får våren gärna rappa på lite även utomhus! När det gäller mig själv så går det åt rätt håll nu. Värken och yrseln har lugnat ner sig så jag ser fram emot att börja jobba så smått igen! Längtar efter brudarna på jobbet med,dom är så härliga och goa! kram på er vänner!

1 kommentar:

  1. Ola la! Vilket vårigt färgsprak ;) Finfina bilder också!! :)
    Måste lukta gott också!! :))

    Kram på er!
    Ses snart...
    Bettan

    SvaraRadera