söndag 10 mars 2013

Gammalt och nytt







Här kommer lite nyfyndat både gammalt och nytt! Den ur söta burken köpte jag på Kardemumma föra veckan.Tillbringaren, vasen, ankan i pannan, blommiga klänningen och gröna tunikan är köpta från mitt gamla jobb Solhusets loppis! Den svarta spets tunikan har jag köpt av min dotter och den är från H&M.
Lite vår-nytt till både mig och huset! I fredag var jag och träffade min läkare tillsammans med Tomas från arbetsförmedlingen. Jag blev sjukskriven ytterligare två veckor sedan ska jag börja arbeta 25% och sedan öka tiden successivt. Det känns skönt för så här dålig var det länge sedan jag var! Senare samma kväll var jag på women in red. Min dotter Rebecka som ju går sista året på Textil och designe här i Ljusdal.Var en av tre flickor som ordnade med modevisning där. Hon gick både för deras linje men även för Solhusets secondhand. Så det blev lite svettigt mellan kläd ombytena! :) Det var verkligen en lyckad kväll med föreläsningar om kost och kvinnohjärtat. Bra uppträdande och sedan modevisning. Bilder från detta kommer senare! Ha en skön söndags kväll alla för det ska jag ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar