torsdag 14 mars 2013

Dagens projekt mm



I dag har jag fortsatt med vårstädningen i sovrummet och då kom jag på denna ide Jag ville i egentligen ha en gammal fin ram med hönsnät i.men jag har inte hitta någon jag blivigt riktigt nöjd med än.Men har väl inte letat riktigt seriöst heller förståss. Så det fick bli en stränghylla från vårt gamla kylskåp så länge och så här blev resultatet! De fina vita liljorna är från buketten min man och jag fick. De andra blommorna har vissnat men liljorna är super fina nu! I dag har jag varit relativt pigg det blev en liten promis när Tony kom hem från jobbet skönt med frisk luft det är bra för själen! :) Dagens middag blev potatis och laxgratäng med kräftsmak inte tokigt alls! Nu blir det  kaffe, kaka och soffläge framför dumburken ett tag som pappa brukar kallar den.:) Farmen, lyxfällan och fuskbyggarna nu i kväll kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar