tisdag 12 mars 2013

Go red








I fredags var jag ju på Women in red, en underbar kväll! Min dotter Rebecka och två flickor till som går tredje året på textil och design linjen som jag nämnde tidigare. Höll ju i modevisningen och förberedelserna till den.Visningen var väldigt bra och alla var så duktiga! Jag jobbade tidigare själv på Solhuset så jag har varit med och förberett kläder och utgångar där, så jag vet att det är mycket att stå i före en visning. Vi har vari med i go red tre gånger. Bilder från två av visningarna finns under modevisning jobbet här på min bloggsida i fall ni vill kika! I dag har jag gjort lite vår i sovrummet, tvättat och sorterat tvätt. Men allt får ta sin lilla tid med många kaffe break! Behövs verkligen lite vårkänsla inne i alla fall, för i morse var det snöoväder så katterna tvärvände i dörren man blir ju alldeles matt! Nu vill jag ha sol och värme så man får fylla på batterierna. Värken har varit lite bättre i dag, men det är alltid värst när man ska försöka slappna av och somna på kvällen. Så jag hoppas att denna  jobbiga period snart är över, att kulmen har varit så att det kommer gå bra att börja jobba igen! Nu blir det lite the och nya Drömhem och trädgård som kom i lådan i går, natti natti kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar