onsdag 22 maj 2013

Äkta och fusk



Vitsippor från Sandviken och Valbo! Så vackra där de står och lyser upp i skog och mark. Fusk- blommorna ska jag använda i ett lite projekt har jag tänkt. Med ett loppis fynd, gröna rejndrops från jobbet och lite najtråd. Resultatet på det hela dyker naturligtvis upp här när det är klart! :) Jag har haft rätt mycket att stå i på sistone. Planeringen för vår egen dotters student plus ett litet projekt jag  hjälper min kusin med. Men i morgon blir jag klar med det i alla fall, så det är skönt! Jag har även haft träff med min läkare två gånger denna vecka samt försäkringskassan, arbetsförmedlingen och arbetsterapeft. Så jag har varit lite snurrig av alla diskusioner. Med det har gått bra tycker jag, alla har varit trevliga! Få se vad allt kommer att leda till när det gäller min arbetssituation. Jag blev i alla fall sjukskriven ytterligare en tid på 50% och det känns bra, för jag har fortfarande rätt ont och är väldigt trött! Nu ska jag gå in på Fejan en sväng och kolla läget. Vi har vist fått påök i släkten med två små pojkar. Så nu har mina ungdomar fått ytligare två tremänningar, så skoj! Hoppas på att mina kusiner lagt ut bilder där på dom små liven! :) Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar