måndag 27 maj 2013

Från önskelistan






I går var vi till Sundsvall och Birsta hela dagen.Vår dotter tar ju studenten om bara nio dagar så vi måste fixas en del prylar till dess plus matförrådet som måste fyllas på! Blev lite annat med som fick följa med hem. Sist när gubben kom hem från Stockholm fick jag ett presentkort från Lindex av honom så snällt. För det köpte jag denna snygga tröja och ett par shorts. Vi var även till Edsbyn i helgen en sväng och då fick jag en slant av Mamma. För dom kunde ja köpa den supercoola uglekudden och kaninen i cement som jag nyligen har sett i en inredningstidning och dom kommer från Åhlens! Så tack kära ni för det, kaninen och kudden stod på min önskelista för semestershoppingen, men nu kunde jag ju köpa dom ännu tidigare! :) Ljuslyktorna köpte jag på Coop för 30:- dom låg i en rea låda och dunen kostade en femma styck! Så i dag har jag hållit på att piffa lite här hemma med mina nyinköpta saker bla! Bilder på det färdiga resultatet kommer senare! Nu ska jag slänga mig i duschen sedan blir det sängläge med the och nyinköpta tidningen 101 idéer. Så ha det så länge kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar