tisdag 14 maj 2013

Allt från koja till slott





För några helger sedan var min svägerska Bettan och jag på en mysig loppis i Viksjöfors! Där fanns verkligen allt från koja till slott! De här prylarna fick i alla fall följa med mig hem. Även en påse med glasstenar i olika färger som jag dekorerade mina nya ljusstakar från Partylite med. Bilder på det kommer senare! Kuddarna kommer att hamna i soffan på vår nybyggda balkong. Vasen och ljusstakarna i vardagsrummet tror jag, har inte riktigt bestämt min än. Figurinen hamnar i sovrummet med den övriga samlingen. Denna blir min största och jag tyckte väldigt mycket om den. Frieriet kanske den kallas inte vet jag? :) Är väldigt nöjd med mina fynd skulle inte han något emot att besöka den loppisen fler gånger i sommar! Har haft en super skön helg. Tony och jag har bara myst! På fredagen åt vi på restaurang gamla-stan. På lördagen for vi neröver och åt lunch på Tönnebro sedan fortsate vi resan mor Sandviken och slaggade över hos våra goda vänner Soliens. På söndagen på väg hem blev det Valbo och lunch på Ikea sedan kaffe, kladdkaka, hallon och glass hos mina föräldrar i Ovanåker innan vi for hem. Så denna helg upplever jag gjärna igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar