onsdag 8 maj 2013

Sommar gott



Lite sommargott från café! Vit chkladmousstårta, makroner i tre nya smaker lakrits, hallon, passions frukt och morotskaka mumms! I dag efter jobbet blev det lite loppis mm. Jag har verkligen fyndat mycket nytt på sistone. I dag fyndade jag på Fyndhallen en stor loppis nere på köpingen. Jag hinner inte riktigt med att blogga just nu, händer så mycket omkring mig för tillfället. Men jag ska försöka lägga ut bilder på mina senaste loppis fynd så fort jag bara kan! Ha en skön helgdag alla som är lediga, själv jobbar jag! Men är ledig i helgen i alla fall. Blir till att börja planera för Rebeckas studentdag som bara rusar fram känns det som. Tänk att jag snart inte har några barn kvar i skolan. Nu ska även Rebecka ut i vuxenvärden med allt den har att erbjuda i både gott och ont. Jag kommer själv i håg när man skulle ut dit och man bara längtade att få bli vuxen och få börja tjäna egna pengar och kunna klara sig själv. Men tyvärr är det ju inte lika lätt med det nu för tiden. Men jag hoppas hon hittar någon sysselsättning i alla fall! Kram från mig och ha en skön kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar