onsdag 15 maj 2013

Ny pyntat




Detaljerna är väldigt viktiga i min inredning! Jag matchar gärna och skapar små stilleben. När jag fyndar saker ser jag nästan det färdiga resultatet i huvudet och utgår från saker jag redan har i hemmet. I denna dekoration visste jag att jag hade den orange vasen och blommorna. Jag hade nyligen fått glas-cylinder stakarna från Partylite. När jag var på loppis i Viksjöfors hittade jag glasstenarna som jag tänkte skulle bli fina i stakarna. Men jag ville ha något mer till så jag köpte den runda spegeln på jobbet. Men jag var ändå inte nöjd. Jag tänkte faktiskt att jag skulle ha haft en brevpress-kula med multifärger i och till min stora förtjusning låg den bara där. På en loppis vi besökte i Lottefors på vägen ner till Sandviken för endast 30:-. Det kan man vecklingen kalla röta! :) Så här blev det färdiga resultatet och nu är jag nöjd! Inredning är verkligen skoj och man får vara kreativ för en stund, när man har tiden och orken inte sviker. Men det kan ju även vara avkoppling och man får tänka på något annat en stund än de vanliga vardagssysslorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar