tisdag 28 maj 2013

Piffing och pyssel




I går piffade och pysslade jag lite här hemma, med mina nyinköpta prylar! Iden med fjädrarna på flaskan har jag tagit från min dotter Rebecka! Kvistarna med äppelblom är också nya och köpta på mitt jobb. Jag älskar verkligen färg, form i min inredning och lite blandad retro sitter också fint! :) Att piffa i hemmet är terapi för mig. Att få slippa tänka på alla måsten och bekymmer för en stund och få använda sin kreativitet där till är ju suveränt! I morgon kommer min pappa som ju varit dålig i en längre tid nu, att få svar på alla sina prover. Det tar man med blandade känslor ovissheten är dryg men vad blir svaret? Så tankarna snurra för fullt just nu hur kommer det att bli med allt! och i denna förvirring ska ju Rebecka ta studenten om bara sju dagar. Så man behöver lite extra piffing terapi för tillfälligt kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar